Maak kennis met Karin van Kersbergen, cliëntondersteuner. 

Ik ben inmiddels alweer  ruim 5 jaar werkzaam in Heiloo en spreek veel mensen, thuis of in het Trefpunt. Men benadert mij meestal omdat er een vraag is op het gebied van wonen, vervoer, zorg of financiën. Dat kan voor uzelf zijn maar ook als u zich zorgen maakt om iemand anders. 

Ik merk dat men het moeilijk vindt om te vragen, maar een beetje hulp kan veel zorgen wegnemen. Een paar handvatten is in sommige gevallen al voldoende, terwijl in andere gevallen meer ondersteuning wenselijk is. Ook dan kan ik u helpen, bijvoorbeeld bij een WMO-aanvraag bij de gemeente. Als cliëntondersteuner maak ik deel uit van het Sociaal Team Heiloo en ben ik op de hoogte van de verschillende mogelijkhedenWeet ik zelf geen antwoord op de vraag, dan wijs ik u de weg 

  Waarmee kan ik u helpen? 

  • Zelfstandig veilig en comfortabel blijven wonen 

  • Vervoersmogelijkheden als autorijden of fietsen niet meer lukt 

  • Afweging maken: verhuizen naar gelijkvloerse woning  

  • Zorgen voor een ander 

  • Praktische hulp, waar kunt u terecht? 

  • Zoeken naar een activiteit die aansluit bij uw interesses en mogelijkheden 

  • Een steuntje in de rug als het even niet meezit 

 Ter kennismaking kunt u altijd op vrijdagochtend tussen 10.00 – 11.00 uur bij mij binnen lopen, ook als u op dat moment nog geen hulpvraag heeft. 

Maakt u liever een afspraak, dan kan dit telefonisch: (072) 533 12 97 of per e-mail karin.vankersbergen@trefpuntheiloo.nl.